
Griaß enk,i bin de Christina aus Soizburg.I teil UNSA Wöd aus MEINA Perspektive - in meim Dialekt.I reis gern, bin begeistert von neiche Orte, lieb de Stille von Wäldern und schätz de Menschis und unsa wunderboare Wöd.I nimm eich gern mid auf mei Reise, mei Herzensprojekt PRIKLU - hergeleitet vom Wort "приключение" (Russisch: Abenteuer)Für olle, de ma gern beim laban zuahean, herzli willkommen :)#SeekDiscomfort