
Het is godgeklaagd! Het wordt Kerstmis, maar we kunnen het in deze tweede coronawinter weer niet vieren als vanouds. Maar: Kerstmis vertelt dat God komt in onze chaos. Niet als het antwoord op alle vragen, maar weerloos als een klein kind. dat tederheid, zorg en eerbied oproept.Laten we deze tweede coronakerstmis samen iets doen tegen de somberheid en de polarisatie van deze duistere tijd. Met plekken en daden van licht. En met kleine luisterverhalen over Kerstmis, anders.Doe je mee aan #QRstmis?