Tää ei oo mikään perinteinen podcast.Tää on enemmän ääneen ajateltua.Kirjoitettua luettuna.Rehellistä puhuttua.Lyhyttä.Suoraa.Sellaista mitä ehkä itsekin haluaisin kuulla:että joku sanoo sen miten asiat joskus vaan on.