
Un programa basat en la història de Manlleu que neix amb l’objectiu de donar a conèixer la ciutat osonenca. En el programa farà un flashback on s’entrevistaran personatges històrics d’una època determinada, es parlarà de cinema i música i també, el Museu del Ter i la Biblioteca de Manlleu hi tindran un paper molt rellevant.Horari: El tercer divendres de cada mes de 21 a 22 h.Presenta: Eloi Rubio i Albert Vilella