
Trenquem el gel és un programa de ràdio Sallent presentat per Olga Gili, cada dissabte a les 11 del matí a Ràdio Sallent al 107.6 FM i a www.radiosallent.cat Una hora d'entrevista a una persona de Sallent i una hora després el programa gaudeix de seccions, com per exemple videojocs, llibres moda... entre d'altres és el contingut del programa