
Varoluş Mavisinden herkese merhaba.Bu podcast kanalında içimden geçenleri hayata dair düşüncelerimi,sevinçlerimi ya da hayalkırıklarımı kısacası hayata bakış açımı ve varolma halimi, bizi biz yapan değerleri sorgulamayı sizlerle sohbet ederek paylaşmak istedim.Şimdi kahveni al ve hayata kısa mola ver, bu bizimde hakkımız değil mi :)