
Som una colla de gent inquieta que ha decidit fer una ràdio que es gestione de forma assamblearia i que done cabuda als col·lectius i associacions actius de l'Alcoià i la Vall d'AlbaidaEns hem adherit als principis del Manifest de Villaverde, amb la intenció de fer una ràdio no professional, doncs entenem que la comunicació no ha de ser un mitjà de lucre, on totes les decisions es prenguen de forma directa entre els qui participen activament en el projecte.Aquesta ràdio pretén ser un espai de crítica i construcció d'alternatives al marge de les pressions econòmiques i polítiques, on les opinions no tinguen línies roges i no hi haja publicitat comercial.Si t'abelleix implicar-te i ajudar-nos a fer-ho possible posa't en contacte amb nosaltres a [email protected]